diumenge, de novembre 15, 2009

Julie

Avui he anat a veure Julie&Julia per casualitats i equivocacions, però la veritat és que me’n alegro (ho sento Lisi, has de reconèixer que a tu també t’ha agradat). La volia anar a veure però no era l’objectiu d’aquest matí, diguem-ho així.

Em pensava que m’obriria les ganes de cuinar i la veritat és que no m’he recordat del tiramisú que algun dia faré fins que he començat a escriure aquesta entrada.

Una de les protagonistes la Julie (interpretada per la Amy Adams (genial)) té un blog, a això no li havia donat importància al veure el tràiler però m’he sentit identificada en algunes ocasions. Esperes que algú comenti i no hi ha cap comentari. Potser estàs escrivint per un gran buit però ho continues fent, amb esperança.

Aquest és el seu antic blog, Julie&Julia project per americanes “desirvientadas”.

http://blogs.salon.com/0001399/

Aquí està el blog de Julie Powell que en algunes entrades té fins a 600 comentaris! Mare meva! Ho ha aconseguit.

http://juliepowell.blogspot.com/

A més és escriptora, s’hi dedica i tot per haver començat un bon dia el seu blog, per decidir fer alguna cosa per canviar, per ser feliç. Sóc fan d’aquesta dona. Crec que ara està escrivint el seu segon llibre.