dilluns, de desembre 14, 2009

Bad news


Estava pensant com penjar les males noticies, està clar, copiaré aqui el mail que els hi he enviat als meus companys d'espectacle. Estefania i Bernat.
Espero que quedi prou clar tot.

"Hola nens... males noticies... i em toca a mi repartirles, estic entre donarli una patada al que sigui o cridar. No hi ha actuació, diuen que la pasaràn a un altre dia. Pero claaar, que potser no és ni per nadal. Si no fem actuació per nadal... quin es el sentit de la vida??
Ho he intentat, de debó, però tot i que m'he queixat a la iaia són els jefes els qui ho han decidit, no és cosa seva. Diuen que no queda temps per nosaltres. Que vol dir això? aix... no dic el que anava a dir... estic violenta.
Primer: en teoria, aquest disabte era nostre i de ningú més i es van anar acoplant
segon: l'ultima cosa com a moooolt tard acabarà a les 5. on falta temps?
diu la iaia que es perque hi ha un dinar i han de recollir-ho després aix... pero segur que es per l'alcalde que ha de fer un discurset ridicul!!! millor no fico segons que que sinò es posible que interceptin el mail i em detinguin per atentar contra la vida de... algú.

Doncs això... rabieu, siusplau. Tots els esforços, sí, per res.
Penseu en la part bona: tenim la pròxima actuació més que preparada i podrem asajar."


Ja ho sabeu. Els nostres fans argentins quedaràn decepcionats... i nosaltres... estem desanimats. Ens han tret la il·lusió.

Ja els hi val.

1 comentari:

Estefania ha dit...

Ja tu he dit tot per el skype... Pero estic amb tú. Això no es pot fer, de que van? I perqué ara? Es nadaaaaaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tindran morro. Amb lentusiasme i els ánims que donem...