dijous, de desembre 10, 2009

Ikea party

Jo m’ho passo genial a Ikea. Que és més divertit que jugar allà? Fer veure que prens el te o que cuines? D’acord, ho he fet molts cops (sense oblidar la meva ovejita vampire), però mai m’havia rigut (i tingut que aguantar el riure per poder fer el meu paper) tantíssim! El meu revoltijo no ha sortit massa bo però la cuina estava molt ben equipada i li he pogut preparar el menjar a la Fanny, servir en un bol i donar-li una cullera. I després rentar els plats... claaar!! (hi havia fins i tot un drap).

Per cert, la presencia de butaques d’observació es preocupadament alta... jo en vull una! On la posaria? Mmm no es pot jj.



No m’hagués animat a fer aquesta entrada de no ser per:

http://masjaner.blogspot.com/2009/12/un-dia-en-ikea.html

Fanny, et superes dia a dia, fins i tot en el teu dia mala persona jj (o fins i tot més), ha sigut molt divertit.

1 comentari:

Estefania ha dit...

Que diver, em supero. Mira que em feia pal esciure la entrada, tenia son, pero no podia passar desapercebut...

Valeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! O explicaré.

A la surtida de les escales mecàniques a una dona se li va caure una cosa.

I jo; Senyora! Senyoraaaaaaaaaa!!! SENYORA!!!!

I li toco al hombro pensant:

Vol fer el favor de girar-se??

I quan es gira...

Era un home!!! xdxdxd

I jo aaaaarrrgggg!!! I li donc i em començo a petar just quan torna i pregunta:

-Per agafar el tren?

No siusplaaauuu xdxxd

Que fort... Si es que aquestes coses nomes ens passen a nosaltres.

I es que l'home portava la permanent!

No es just.