divendres, de gener 29, 2010

Època d'examens, o pitjor, època d'estudi

L’esforç val la pena? Ho veuré quan acabi els exàmens. La veritat és que l’any passat va funcionar, però no vaig tindre en compte que els dies que tenia per estudiar tenien que estar en relació amb la quantitat de matèria que tenia. Per tant van haver assignatures a les que no vaig poder dedicar tant de temps. Però això s’ha acabat! Resums de totes les assignatures, al menys dos dies (sencers) dedicats a cadascuna i el dia anterior de l’examen. Subratllar, fer resum, passar resum i buscar imatges, imprimir i estudiar. La meva agenda és multicolor perquè no m’he decidit amb quin subratllador he de marcar que ja està fet, però m’agrada. I avui he tingut la sort de trobar-me un “resum” (contant que els meus resums són de 30 pagines més o menys) fet d’una assignatura que ja havia fet però que no tenia molt complerta, un resum al costat d’una fotocopiadora, abandonat i perfecte, amb fotos i molt complet... abandonat... l’he agafat i l’he enquadernat muaaaaaaaahahaha. Material gratis!

M’he adonat que porto 4 dies de avantatge cosa que m’anirà genial durant aquesta pròxima setmana d’examen per dia



P.d. Gracies per els regals. La importancia de llamarse Ernesto (vull llegir!!), disc dur, diners i flors!! (m’encanten les flors).

Falta el regal de les meves germanetes... que serà???