dimecres, de febrer 10, 2010

Perdidos (ara falta una setmana)

Ja ha arribat la sisena temporada i és: IMPRESSIONANT. I tant impactant com la resta. Com s’ho fan perquè cada cop que un personatge obre la boca tu diguis: que fort! ? Ahir, amb el gran doble capítol inicial no sé quants cops vaig dir que fort i quans cops, quan la Lisi i la Mar em trucaven (i jo també trucava) als entremitjos, també m’ho deien.
Desconcert: realment, com poden posar més misteri a la sopa quan hi ha tantes coses sense resoldre? I alhora et resolen el primer gran misteri (per fi!!!) però que jo ja intuïa.
Drama: L’escena més dramàtica de tota la sèrie (de tota) està en aquest capítol. Quina peneta! I quina ira!!!
Com creiem que anava a anar la sisena? Realment, aquesta era la única opció possible, si haguessin optat per lo simple, haguessin acabat amb la sèrie i no s’hagués resolt el misteri i si haguessin fet el contrari, tot el que fan anteriorment no hagués tingut sentit.
Retrobament: Després de tant temps! Tornem a veure a gent! (no segueixo per aquí perquè diré spoilers (encara que m’encantaria).
Paraules clau: Cada cop que algú deia alguna cosa semblava absolutament significatiu.
Qui són aquests?: Vale, per un moment vaig pensar: no deixaran de sorgir personatges? Però té tota la lògica del món, així que no diré res.
Benjamin Linus i James Sawyer: Guau! Les millors interpretacions del món! I això que el Ben no fa res més que ser un llangardaix... però és un molt bon llangardaix.
Que?: que no veurem com continua fins la setmana que ve? Perquè ens han deixat així? Com continuarà!?

Finalment dir que, una mitja hora abans de que comencés perdidos, em va sonar el mòbil, el vaig agafar i una veu em va dir:
Quien yace a los pies de la estatua?
Jo vaig respondre amb la frase corresponent. Iiiii, era la Mar jjj. Que mona!

2 comentaris:

Estefania ha dit...

Jeje que GUAYYYY!!! Com no mentero de res, només dir:

Sawyeeerrr!!!

Veus? Ja sóc feliç :)

Gran misteri resolt! VISCA!

Estefania ha dit...

Mmm tentacio de veure perdidos... Pero estic escribint...

Stresssssss.........!!!!!!!!!!!