divendres, d’abril 02, 2010

Curiositats de Castle

Aquest tema té molt de suc. He d'escriure una entrada per no deixar-me res del que he descobert.La veritat és que només pretenia descobrir una cosa quan he començat a investigar:
Quin paper té en aquesta serie Michael Connelly.De seguida se m'ha oblidat investigant altres coses però informaré d'això primer.
Vaig veure en els credits el nom de Michael Connely i em va entrar la curiositat: serà l'escriptor? I sí! No és que tingui res a veure amb el guió sinò que surt fent un cameo jugant al Poker!

http://www.mysteryscenemag.com/msblog/2009/09/16/michael-connelly-makes-acting-debut-on-castle/
A part d'això m'he mirat per sobre la filmografia del protagonista: Nathan Fillion.

Primer m'he trobat amb dr. Horrible sing along, participant en 3 dels 3 capitols amb el Neil Patrick Harris.



Després amb Lost i indagant he descobert que és el marit de la Kate! M'ha costat una miqueta de recordar però al veure'l vestit de poli ho he entés. És l'home a qui la Kate deixa per continuar fugint.
Més tard he descobert que també va sortir a la peli de Dracula del Gerard Butler. Només he pogut veure que feia de pare de David... i qui és David? ho sento no arribo a tant. Fanny, una ajudeta?

Afegit: M'he equivocat. La Estefania m'ha ajudat. No és el pare de cap David, és el pare David. És capellà! Sabeu el més curiós, a buffy també fa de capellà.
Gracies a la Estefania per reconeixer el personatge. Molts muas.

(Per cert, no té la mateixa expressió en aquesta foto i en la que està de poli a perdidos?)

2 comentaris:

Estefania ha dit...

jajaja no fa de pare d'un tal David, es el pare David xd

http://jossingaround.kabeka.com/images/Screencaps/Dracula2000/Dracula2000_002.jpg

Es el cura, amic de la infancia de la prota, que quan ella el visita te una extranya visió en que s'ha convertit en en el Drácula.

O.o! El Michael Connelly! Vaig a mirar com es per curiositat.

... xd No me l'imaginava així...

Es un iaio amb cara de bona persona y barba blanca xd jaja

Que fort, el marit de la Kate, el de l'avió.

Mireia de No Honrubia ha dit...

Vale... pare David... aix (sóc un desastre... jjj) ... ficaré una foto després.

El de l'avió?

Jo no sé, si me'l imaginava així.