divendres, de novembre 20, 2009

Bustia plena

No ho negaré, avui no he anat a la universitat. Perquè no tenia classe bàsicament i no em vull allargar més en això.

He anat a la biblioteca de sant Cugat per fer una mica de feina i no he trobat el que buscava. Finalment he estat navegant per internet buscant concursos literaris. Escriure un conte de Nadal per un concurs sense premi. Em fa il·lusió.

Quan he tornat a casa, com no tenia les claus he passat per la bústia i: sorpresa! Dues postals. I com ja he dit, no tenia les claus, per tant he hagut de fer malabars per poder treure el botí.

I aquí estan!

Una de Hongria



I l’altre de Japó!


Aquestes són les 1001 estatues de les deeses de la gratitud. M'encanten i mai havia sentit parlar d'elles.



Estic molt contenta ara mateix. A veure qui em baixa del núvol.

2 comentaris:

estefania ha dit...

Wowww japo!!!!!!!!! Xaxiiii!!! Son maques :)

estefania ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.