dissabte, de novembre 21, 2009

Flauta

Ahir vaig anar al Auditori, tocava la meva cosina Patricia i estàvem tots a primera fila amb ulls grans.

Primer un home es va a posar a parlar interminablement i després van tocar per fi. Em va encantar! A més la Patricia va sortir amb un vestit preciós com de seda de color perla i verd. Em va agradar molt que ell portés una flauta platejada i ella daurada.




Bé, després de tocar el que s’havia de tocar van fer un bis i literalment em vaig posar vermella i se’m van saltar les llàgrimes al sentir que tocarien la flauta màgica!! Primer l’àrea de la Pamina i després la de la reina de la nit. Està bé saber del que va i visualitzar el que passa. Quan la Pamina està tota poxina... em va fer tantíssima il•lusió! La Mar em va mirar incrèdula, només li faltava dir: seràs friki! Però això és perquè a mi només em faltava cantar les lletres (que més o menys... entre l’alemany i l’anglès puc chapucear) Jj va ser el millor.

En la segona part ja no va sortir la Patricia i al director se li van caure els papers, teniem que olorar a molsa i finalment varem poder veure a la Patricia i parlar amb ella.

Va estar genial!

1 comentari:

PATRI ha dit...

T'adoro cosineta. A mi si que qüasi se'm cauen les llagrimes quan he visitat el teu blog i t'he llegit!!!!!Ets una perla!!!!! A mi també m'emociona molt l'ària de la Pamina....és tan trista...està clar que som familia pq ens emocionen les mateixes coses!!! T'envío besitos des de Las Palmas de Gran Canaria. Ahir vaig tocar la 4a sinfonia de Mahler i avui, diumenge, platjeta i BARÇAAAAAAAA!!!! Molts besitos a tots però molt especialment als de quatre potes!!! fins aviat guapi!!!!us estimo molt. Besitos també a la iaia.!!