dimecres, de desembre 30, 2009

Wicked



Aquests dies, després d’acabar de veure el musical de Wicked amb la Lisi (amb no molt bona qualitat), he estat escoltant el cd. M’encanta!
Primer, perquè passa de una primera part amb molta “frivolitat” a una segona absolutament dramàtica. És preciós.


Hi ha la idea de fer la pel•lícula, però segons he buscat ha passat al que el phantom, pospondràn uns anys al projecte, tot i que ja està al imdb. Com podré esperar? Almenys podrien fer una versió decent del musical... una oficial i no una gravada il•legalment, que és l’única que hi ha.



Ahir, vaig anar a Girona jo soleta i vaig tindre tot el dia les cançons ressonant-me a les orelles (gracies al Ipod). Per la nit, amb la Lisi, varem veure Glee (4 capítols!!!!) (que aprofito per dir que és una sèrie genial) i txan! A que no sabeu qui apareix en un capítol? La Olive!!! Bé, no es diu així, la Olive de criando malvas. La Galinda original a Wicked, la que jo m’havia passat el dia sencer escoltant i em vaig quedar impressionada de lo bé que canta!!!



A veure... a Wicked fa veu de pito, però em pensava que simplement cantava així, però tot el que canta a Glee, és una passada. Canta Cabaret amb “l’estrella” de Glee i et quedes flipant. A més, amb el meu personatge preferit anaven parlant de: Nunca llegué a Broadway (jj, bona broma!).





A més tinc un projecte respecte cançons de wicked, gravar-les i: al youtube. Ja que puc ficar les imatges de la versió que jo he vist que a més estan subtitulades.