dijous, de març 04, 2010

Enganxada a perdidos



Jo m’apunto a la llista de gent que diu: jo també vull un far!

Dir més seria spoiler, ficar la foto, no ho és; de debò, fins que no arriba el moment... de fet ni en el moment, s’acaba d’entendre amb aquesta imatge.

La qüestió de perdidos és que no es pot veure de setmana en setmana, impossible. Veus un capítol i vols més i a més, et deixen amb una cara de tonto que no t’ho creus.
Com el final del resum 8:15 de final de cinquena temporada, la narradora diu, literalment: “guai, y ahora què?”

Així que he decidit veure la quarta temporada, per dos motius, el primer és perquè és l’única temporada (a part de la sisena) que només he vist un cop. L’altre és perquè és la que tinc a mà.
No recordava moltes coses com que la Charlotte era antropòloga i que el primer cop que la veus és en una excavació. I (perdoneu-me!) com no havia tornat a veure la quarta! Si surt el Faraday a cada moment! I jo sóc fan de Faraday!

En la sisena la Claire actua massa bé.

1 comentari:

estefania ha dit...

Faro d'Alexandria! La foto mola.

Si demà et veig, et donc pen driveee muaaa