dilluns, de març 08, 2010

Oscars 2010

Aquest any no hi ha l’acostumat gran discurs sobre els oscars per diferents motius. El primer és perquè estava amb l’Estefania i no necessitava explicar-li a un processador de textos res. Ella ja m’aguantava. I segon perquè coneixia poquetes pel•lícules.
Que dir? M’alegro de que up hagi guanyat dos oscars. Estic desitjant tornar-la a veure, els primers deu minuts de pel•lícula que et deixen amb llàgrimes als ulls, no es poden substituir per res. I “ardilla!”, que bo. No sé com només l’he vista un cop.
Per cert! També va guanyar el oscar de banda sonora. Sabeu qui fa la banda sonora de up? Els mateixos que ratatuille iiii perdidos!!! Sisi. La cançoneta live and death tan mona! Es dels mateixos! Que fort! Jo li donaria un premi a la banda sonora de perdidos, es molt emotiva i estressant a vegades. I fa por... jj
Aprofito per dir que sóc feliç veient tant la quarta temporada com la cinquena (la meva preferida (encara que la sisena guanyarà, amb el faro em van matar)). El Faraday és un amor i la rivalitat amb el Sawyer al principi és genial.
–Dame tu camisa.
M’he adonat que em perdia molt sovint i això no pot ser. A que no?
Tornem als oscars.
La guanyadora: en tierra hostil. No l’he vista, i sé ben poc d’ella. Però la directora em va caure molt bé quan la vaig veure ahir i m’alegro que sigui la primera dona directora en tindre l’oscar, és genial. I és curiós que sigui la exdona del James Cameron.
Doncs molt més a dir, però ja ho vaig anar dient ahir sobre la marxa.
A destacar la dificultat de veure els oscars online. Al final varem trobar un sistema de veure’ls però ens varem perdre el Gerard Butler tot i que no el Taylor Lautner i la Kristen Stewart.

Per cert, el numero musical del principi anava a carrec de Neil Patrick Harris. Tinc moltes ganes de veure'l perquè ens el varem perdre. Neil!!! etern Barney (sento encasillar-lo).