dilluns, de maig 24, 2010

El gran final.


Ja l'he vist. I l'he acabat de veure abans que estats Units ja que tot i que han començat a emetre a cuatro més tard, allà han fet anuncis. Aquí no.

Que què tal? Si voleu que us digui la veritat, m'ha encantat! Decepcionant? NO!

Però clar, després dels capitols han sortit els de perdidos i gent fent entrevistes dient que no els convenç el final però jo em pregunto: l'han entés? Jo crec que només cal pensar una miqueta reveure la sisena, o simplement rememorarla per entendre que el que ha passat estava pensat i té sentit. A mi m'ho sembla. Però mira, tothom pot pensar el que vulgui.
A mi em sembla un bon final i posant-se a pensar, fins i tot millor.

L'he de tornar a veure.

Qui s'apunta a l'emissió a Gavà? Si puc hi aniré. No queda ni una setmana, si algú vol vindre que ho digui ja!

muas!!!!! veieu perdidos.

Aquest estiu emissió des de la primera temporada.

Per cert, que vol dir aquesta foto??
http://lacajadespoilers.files.wordpress.com/2009/05/lost-wallpaper-jack1.jpg


(actualització a les 11.12) http://lostph.blogspot.com/2010/05/que-ha-pasado-en-el-final-de-perdidos.html

Aquesta entrada del blog lostph té spoilers. Qui no hagi vist el capitol que no la miri.

M'estic adonant que hi ha més gent a qui li ha agradat el capitol que gent que no. Però els que no fan molt soroll...

Per cert, cuatro ha tallat deu minuts de capitol i clar, pel mig tenim un buit, però això ho solucionarem. El que no sé si té solució és la tertulia de cuatro de després del capitol en el que molts tenien una idea molt equivocada del que havia passat en realitat al final i han liat a molta gent que no sap exactament com acaba. No és tan dificil! Si ho he entés jo.... jjj

(actualització a les 17.40)

Aquí l'enllaç. Us podeu baixar les dues parts del capitol.
Hi ha problemes amb alguns enllaços així que us deixo la pàgina perquè pogueu remenar vosaltres i mirar quin enllaç funciona quan. Trobareu al principi, les direccions per veure-ho online, perquè funcioni a vegades cal picar control mentre piqueu el link. I mes avall hi ha les descarregues directes.

http://www.seriesyonkis.com/capitulo/lost/6x17-final-the-end-estreno-23-de-mayo/61459/

espero ser d'ajuda.

1 comentari:

lis ha dit...

Hola guapa

A mi si que ma agradat, molt, he plorat molt, i no podia cridar per no despertar la Raquel.

Le de tornar a veure, i no han entes el capítol els de la tertulia de cuatro. La tenen que tornar a veure.

Molts petons

Adeu