dissabte, de juny 26, 2010

Acabats els exàmens.

Sé que fa moltíssim que no actualitzo. He estat d’exàmens i no m’ha donat ni temps de pensar en com estava el blog. D’aqui uns dies, penjaré els videos de la ultima actuació. Tot i que... no espereu gran cosa eh! Jj No les penjaré totes.
Ara que per fi em trobo amb temps i veig el meu voltant, podré pensar! La veritat és que he passat dies sense fer més que estudiar iii estudiar. Bé, l’actuació va trencar la rutina, això va ajudar una mica, o no. Perquè no he parat de cantar en tot aquest temps i el meu coll no està en les millors condicions. El millor serà que deixi de parlar durant un temps, però no ho faré.
En quan als llibres, aquest mes ja podeu esperar que l’entrada serà curta. No he tingut temps a llegir, això no m’havia passat d’aquesta manera en cap altre època d’exàmens.
Ja estic de vacançes!