dilluns, de juny 07, 2010

Ola de calor, és real.

Com pot ser real? Un llibre escrit per Richard Castle! Encara que, evidentment, no és Richard Castle. Però, realment, qui l’haurà escrit. L’ideal és que l’hagués escrit el Nathan Fillion, ja sé que és improbable i que normalment els personatges no s’assemblen psicològicament als actors però, aquest personatge va ser creat per ser interpretat per ell. És ell! Tot i que, ja ho sé... és un actor no escriptor. Però, qui diu que no pugui escriure?


M’encanta que hi hagi a la portada Richard Castle, tot gran. Tinc moltissimes ganes que surti en castellà. He descobert el llibre mentre indagava en trobar una imatge de l’estudi del Castle, però no la trobo. M’encanta, és net, buit i per tant ordenat i amb un gran quadre estil Escher darrere.
He trobat un video, el tràiler del llibre! Tinc unes ganes de llegir-lo! Després de sentir-lo nomenar tants cops a la sèrie.

http://www.youtube.com/watch?v=uw1TbMbP8YQ



Tenia que posar aquesta foto! Que cuquis bebent té! M'encanta l'antibales del Castle.