dilluns, d’agost 02, 2010

Sunshine cleaning


Bé, primer explicaré perquè nou estrelletes. El meu primer impuls ha estat posar-ne deu, la peli em va agradar moltíssim, inclús més del que em pensava. La tornaria a veure un cop i un altre i ja estic esperant a que surti en dvd perquè la vegi la iaia. Perquè un nou doncs? No ho sé... estic pensant-ho i al pensar-ho ho he trobat convenient i finalment ho he entès. La estrella que falta són els protagonistes masculins. No n’hi ha cap d’ absolutament fort. Tots els homes són secundaris i els més “principals” són un nen i un iaio. Suposo que això és el que falta, un personatge masculí, encara que realment no faci falta. No fa falta perquè les dues protagonistes són personatges molt forts, amb molta profunditat i interpretades per actrius que actuen... millor impossible.
L’havia d’anar a veure, era clar. L’Amy Adams! Crec que només m’he perdut una peli seva al cine i ha estat perquè ni sabia que sortia, és secundaria... crec que encara està en cartell però no m’interessa no crec que l’actuació sigui tan bona com en aquesta pel•lícula. Després està la Emily Blunt, també uooo. Es podria dir que la pel•lícula es basa en els actors perquè els secundaris també són bons però... nono, el guió és bo, la direcció, el muntatge, la musica, tot! A més, la podrien haver fet passar per una pel•lícula comercial sense problema! Tot i que tingui transfons, i ningú s’hauria donat conte. És injust que perquè les productores no les conegui ningú, només la donin en dos cines a Barcelona! Vergonyós! S’hauria de conèixer aquesta pel•lícula. Sortir a la llum i fer-nos riure i plorar. (Ja sabeu que m’agrada l’humor negre...) Lo bo del humor d’aquesta peli és que es basa en el guió, no és visual i per tant és intel•ligent i subtil alhora que molt real.
“¡Es un negocio en auge!”