divendres, de setembre 24, 2010

Dia 8 a Roma

No sé com descriure el dia d’avui i la veritat, estic tant cansada que no ho faré, només explicaré com han anat les coses.
En primer lloc alguns ja sabran el que ha passat al final del dia, demano que us oblideu al llegir això... perquè al principi d’aquest jo no m’ho hauria ni imaginat (que ingènua sóc).
Aquest matí ha estat una mica diferent dels altres. Ens hem llevat més tard, hem fet les maletes i hem esmorzat fora. Sobre les 11 érem al castell de sant’angelo. La vista des de dalt és preciosa i no com en altres monuments, no hi havia un ascensor a set euros. Suposo que és el complement perfecte després de la visita d’ahir a villa Adriana donat que és on és enterrat Adrià.



Avui, hem trobat el millor lloc, el nostre numero 1 de dinar a Roma. En un restaurant prop de plaça Navona on no hi havia molta gent menjant però que era molt bonic amb coberts i gots d’Ikea i un menjar deliciós, barat i en una quantitat optima.
Per la tarda teníem programada la visita a les catacumbes i per fi la hem feta! Ha estat genial, no es podien portar càmeres... ho sento. Dic que ha estat genial perquè el lloc s’ho val i és autèntic, et sens en alguna cosa important que no ha canviat en molt temps, un espai real amb sostre que no s’ha derruït i remodelat. La part dolenta és la del guia... podríem haver portat una audioguia que ens digues el mateix i també en el mateix to.
Després de anar a buscar les maletes i comprar una per tots els souvenirs, hem anat direcció al aeroport.
Ens hem adonat que alguna cosa anava malament quan hem entès que el avió no sortia a les 21.55 com estava previst si no a les 22.55 i ens han convidat al sopar... finalment quan hem vist que havien cancelat el vol... bé... jo no sabia que podia passar i m’he posat una miqueta histèrica però suposo que estava massa cansada com per exterioritzar-la...



Després de molt esperar i de fer cua un autobús ens ha portat a un hotel per passar la nit. Estàvem discutint si tindria chinches però és de quatre estrelles! I jo tinc una habitació doble per mi sola. És genial, realment ara estic molt bé encara que morta de son i... ja us haureu imaginat perquè no poso fotos. No puc. Ja ho faré, tranquils.
Molts petons des d’un hotel prop de Roma.

2 comentaris:

Estefania ha dit...

Ostres... Jo ho sabia, crec. Es a dir, ma iaia està a França i tenía que tornar avui, pero li van cancelar el vol pq hi ha una súper vaga (aquí tot està fatal, al tren tmb hi han vagues cada dia).

Pero jo pensava que només era divendres, i vosaltres tornàveu dijous...

Mare meva, al menys ara esteu a un htel i podreu descansar.

Respira afuu i descansa. Tens que reunir energies!!!

Se't troba a faltar,

un petó :)

Per cert, quan es pugui vui veure fotos de cares divertides!

ele* ha dit...

a mi em va passar el mateix el divendres passat. teniem q tornar des de Milà i ens van cancelar el vol a les 12h de la nit. això si...l'hotel de 4 estrelles! però ens vem tenir q pagar el vol de les 9 del matí que ens doblava el preu del cancelat....
ara a queixar-nos a la companyia!! jeje