dimarts, d’octubre 05, 2010

Imatges d'allons-y!

Aquesta estranya recopilació d'imatges la faig gracies a aquest blog:
http://quadronegro.tumblr.com/

Sí, es diu allons-y! (alonso)

Bé, volia ficar un parell d'imatges al Twitter però hi ha masses coses que m'han fet riure.

(Sé que no és un tipus d'entrada molt típica en mi...)

Allons-y! És un dels millors capitols mai vistos.


Aquesta imatge és molt bona... del capitol de Shakespeare. Podria haver posat el video, però no cal! Quan vaig veure aquest capitol amb el Bernat em va dir que era el millor moment de doctor Who que havia vist fins el moment. Expeliarmus! Bonissim.


No recordava aquest moment... La Jackie és molt autentica, per això m'agrada.


És que quan intenten posarse seriosos... ell no accepta.


Un dels primers capitols! Adoro aquesta escena!!!! (criatura)



Adoro la TARDIS!!



Iiiii! m'encanta! Sherlock i David Tennant!


Retrobada amb el Jack... només és que m'agrada rememorar-ho.


Parlant de la Rose...

Penita!
És estúpid però m'encanta!



La cara de sorpresa! aaaaaaaaaaa rabia! vull més!
Això és la Donna amb el seu geni en contra del doctor, a Pompeia!!! (bon capitol)




Pistola d'aigua.... algun cop ha portat una arma real?¿




Això no expresa clarament el que tots pensem?¿?¿ Més capitols!





Poxin Watson...



Jo també vaig pegar un crit en aquest moment! Agatha Christie!




Donna i Jack... s'hauria de veure més sovint... molt més sovint... literalment se li tira a sobre.




No sé perquè però aquesta imatge em fa moltissima gracia.




mmmm jjjjjjj muaaaaaaaahahaha. Junten doctor Who i Sherlock i ja... em maten!




Simplement és divertit tindre constancia de que ha estat a Harry Potter.




Jo VULL aquest llibre!



Blink!





Jo vull una samarreta amb això... que mona...






Sherlock disparant a la paret!!!!!!!! Qui més fa això?¿?¿




... Interesant.





S'ha de veure el video...



I com sempre:


What?