dimecres, d’octubre 13, 2010

Llibres de Setembre

El sabueso de los Baskerville (Arthur Conan Doyle) del dia 4 al dia 17
Oscar Wilde y una muerte sin importancia (Gyles Brandreth) del dia 20 al dia 24
El archivo de Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle) del dia 24 al dia 27
La muerte visita al dentista (Agatha Christie) del dia 28 al dia 30
Los relojes (Agatha Christie) del dia 30 al dia 6 d’octubre



El sabueso de los Baskerville (Arthur Conan Doyle) del dia 4 al dia 17

Ja l’havia llegit però no ho recordava i a més, estic intentar llegir Sherlock en ordre i tocava. Podria dir moltes coses sobre que m’encanta Sherlock però ja ho diré després perquè tinc una critica negativa, no sobre el llibre sinò per el que diuen d’ell. Diuen que és el millor... però la veritat és que a mi no m’ho sembla. El principal motiu, que es nota, és que el Sherlock gairebé no apareix. Tot i així l’historia és genial i tenint en conte que no vaig poder veure la pelicula perquè m’avorria, el llibre és molt millor.




Oscar Wilde y una muerte sin importancia (Gyles Brandreth) del dia 20 al dia 24

M’ha encantat aquest llibre. No només perquè el protagonista sigui Oscar Wilde sinó també perquè apareix Arthur Conan Doyle i hi ha moltes referències que puc entendre a la perfecció i que em semblen molt interessants. A més l’historia és interessant i a més de sorprendre et va deixant anar informació real. El final realment em va sorprendre molt. Me’l tornaria a llegir.




El archivo de Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle) del dia 24 al dia 27

D’aquest vull subratllar el principi d’un dels relats en que es diu que el Sherlock és escandalosament desordenat i dispara contra la paret!! He llegit aquest “fragment” moltíssim cops, potser em va fer excessiva il•lusió trobar-me aquesta escena que havia vist en pantalla, és absolutament genial. Simplement s’avorreix i dispara a la paret.



La muerte visita al dentista (Agatha Christie) del dia 28 al dia 30

El motiu per el que vaig decidir llegir un llibre d’Agatha Christie en el moment en que el vaig llegir, va ser perquè vaig veure el gran capítol de doctor Who en que apareix Agatha Christie, absolutament genial i no em vaig poder contenir.
El Poirot no és el Sherlock però en certa manera em fa més gracia... ja sé que no pretén ser graciós però a mi em fa gracia. No en sé per xo de saber qui és l’assassí, jo ho intento.



Los relojes (Agatha Christie) del dia 30 al dia 6 d’octubre

Em va agradar més de l’anterior i tampoc vaig saber deduir res... almenys res que en realitat passés, de fet vaig deduir moltes coses errònies. Probablement és de les millors novel•les d’Agatha Christie que he llegit tot i que Poirot no és ni de lluny el protagonista, surt molt poc. El protagonista parla en primera persona i té una historia pròpia que la veritat no és del millor. El millor és la “simplicitat” del crim i alhora com es complica mentre et van dient que és senzill. Tinc una cosa a dir: No és senzill!!! I menys si no tens tota la informació...

2 comentaris:

Estefania ha dit...

Vaja, estàs realment ficada en les noveles de detectius!

molt molt molt molt molt etc bé!

jj

Algún dia resoldras crims sense problemas i jo no menterarè de res.

Un petó!

Mireia de No Honrubia ha dit...

Em diràs tonta... però no m'havia adonat... que estic en un moment de només llegir un tipus de llibre. En realitat això no és bó!! no? no?
El mes que ve, com no: Ola de calor!!!

(em quedaré en el genere per sempre)