diumenge, de novembre 21, 2010

Single fahter








Crec que trigat bastant en escriure sobre aquesta mini sèrie, com no, de la BBC i protagonitzada per el David Tennant. Si ja sabíem que era bon actor aquí ja ho deixa tot, baveja, plora pataleja i fa molta pena quan no fa res d’això i simplement fa la seva cara d’estic trist però no vull que se’m noti. És genial.


La vaig veure amb la Lisi i les dos estàvem constantment dient: quina peneta! Transmet exactament el que ha de transmetre amb moltíssima intensitat. Increïble. Com diuen els anglesos, tot el que toca es converteix en or, però, si l’historia es basa en el seu personatge i en el que sent, en la seva interpretació i la seva interpretació és brillant, que es pot esperar?
A part, traient al David Tennant, com és l’historia? Doncs és allò que intentes pensar en com ho podran solucionar al final i que tot quedi rodó perquè no sembla possible, però, ho és! Els personatges estan molt ben aconseguits, són molt reals n’hi ha un que al final em va fer cas i la sèrie passa a Escòcia! El David Tennant de tornada a casa. Que bonic, no? Després de marxar a estats units.



Ja he vist: Doctor who, Casanova, Einstein and Eddington, Single Father, Hamlet i... Harry Potter... jjj. Menys l’ultim el seu personatge surt en el títol sempre. Però només en les que jo he vist, clar.



Estic pensant en escriure sobre children of earth de torchwood però potser que ho torni a veure i no he oblidat que he d’exposar la meva teoria sobre els pijames. Tranquils.