dilluns, de febrer 28, 2011

Oscars 2011

Aquí en directe (bé, en lleugerament diferit) des del teatre kodak (bé, de fet des del sofà de casa...). El muntatge que tinc fet avui crec que em permetrà tindre una “perfecta” visió de la cerimònia.



Comencem! I per primera vegada ho veig tot perfectament. El video de introducció que he pogut agafar des d’un primeríssim moment ha estat molt divertit, un recorregut de la Anne Hathaway i el James Franco a través de les pel•lícules nominades amb el fil conductor de Origen. S’ha acabat inexplicablement amb ... regreso al futuro!!!

Els dos están molt macos.
Els presentadors són l’Anne Hathaway i el James Franco i són fantàstics. No hi ha més a dir. Està apareixent un video de lo que el viento se llevó, és molt maco.... El Tom Hanks surt i... Titanic! Oooo m’emociono, surt a la pantalla. El Tom Hanks dona el premi a direcció artística, guanya... Alice in wonderland! Que havia dit jo?

Premi a la millor fotografia.... Origen! M’alegro que s’emporti algun oscar. La veritat és que estic desitjant tornar-la a veure.

Ara venen anuncis, ufff estic tant contenta de poder-ho veure bé i passat a la tele gran....
Tornem dels anuncis i surt un home que no sé qui és. Ja m’agradaria ja... Millor actriu secundaria! Tant aviat?¿ m’agafarà algo... siusplau... ja sabeu qui vull que guanyi encara que puc cedir.

S’està començant a tallar... quina por....
Una broma amb el colin Firth! Colin Firth no se està riendo, él es inglés. (i el colin Firth es riu). Torna a dir que el Colin Firth es riu mentre crea expectació que dolent és aquest home.... diu que mai oblidarà aquest moment, de debò? M’estàs fent patir....
Melissa Leo... que? Qui és? Llastimeta. També és actriu de the figther. Li agraeix a tots els de la peli. Al Christian Bale i a la Amy!

Justin Tinberlake i... una noia que està nominada per principal. Ara presentaran la millor pel•licula animada i el millor curt animat. Oooo surt muy muy lejano en el fons.
Toy Story 3.
Jo l’he vista, està bé, molt bé però no està el nivell de Walle o Up. Però sembla ser que a la gent està entusiasmada amb Toy story 3 ha agradat molt més que el que m’ha agradat a mi (que torno a dir, si m’agrada). He trobat a faltar que no estigués nominada Enredados, m’agrada moltíssim més, però ja ho sabeu.

En el canal en que estic veient això, és estiu! Només hi ha que anuncis propis de l’estiu.
Una imatge del teatre kodak l’any 1029... i surt el Bardem... Com guanyi tindrem problemes. Donaran els premis de guió.

(La Sophie dorm profundament).

Guió adaptat: La red Social!
Guió original: El discurso del rey! Siiiiiiiii!!!
Anem bé, molt bé. Tot i que l’unic que vull és que el Colin Firth guanyi l’oscar.... espero no estar-ho gafant.

El guionista del discurso del rey m’està caient genial. Parla de la reina, li agraeix que no l’hagi ficat a la torre de Londres. Uuuaaaauuuu acaba dient que es tartamut, quin aplaudiment.
Aaaaaaa
Anne Hathaway cantant on my own però dient que el Hugh Jackman l’ha abandonat. Que bé la canta.... si la cantés en serio imagineu-vos. És el James Franco vestit de dona?.. siii.... perquè diu que com la Anne Hathaway va amb smoking.
Pel•lícula estrangera: in a beter world. (també va guanyar el globus d’or. Es danesa).
Reese Witherspoon. Em recorda sempre abans a la importància de llamarse Ernesto. Donarà l’oscar a millor actor secundari. Christian Bale! Li farà il•lusió a la Lisi. El seu nen del imperio del sol. Un altre que nomena a l’Amy... llàstima que no s’hagi emportat l’oscar.



No deixen de fer anuncis i jo ja començaré a creure que és estiu i que s’ha de prendre llet amb gel, cocacola i anar a la platja.
Tornem del anuncis i sona Mary Poppins.
L’Anne Hathaway s’ha canviat de vestit, li quedava millor l’anterior. Apareixen el Hugh Jackman i la Nicole Kidman, estan molt macos. Parlen del cine mud, segurament donaran l’oscar al so. Efectivament. Sona star wars! Una orquestra ha aparegut en mig de l’escenari i es va desplaçant cap endavant. Va canviant la musica, són diferents melodies de pel•lícules. Estan tocant les bandes sonores nominades en directe. Guanya la red Social.
Scarlett Johanson i Matthew Mcconaughey.
Donen el de mescla de so. Origen.
Edició de so: Origen.
Origen ja porta tres oscars. De moment és la pel•licula que porta més oscars.
Surt la Marisa Tomei a presentar els efectes especials o això sembla per el que es veu. Oooo vale, ho he agafat, es veuen els científics als qui han donat premis per la contribució a les pel•licules.
La Kate Blanchet surt, ella si donarà l’oscar per efectes especials. O no... maquillatge. Oscar per El hombre Lobo.

Ara toca el vestuari. Ja veurem que passa... Al veure que estava nominada em vaig adonar que la tempestat ja existia i que de fet hi ha tràiler encara que no s’hagi estrenat aquí.
Guanya per vestuari Alicia en el país de las maravillas.

S’ha parat un moment i ara es veu la bella i la bestia.... perquè? Segurament donaran el de millor cançó, d’acord. Atenció.... pot guanyar la d’Enredados. Les escoltarem! Genial. L’home que interpreta la de Toy story esta cantant i tocant en directe. Això vol dir que sortirà la Mandy Moore i el Chuck, Zachary Levy, a cantar en directe?¿ tan de bo. La veritat és que la de Toy story no m’està entusiasmant.

Aaaaaaaaaaa si! Surten!! Que maquíssim!!!! Els farolillos de fons.... sniffffff Crec que ara m’agrada més aquesta cançó.. emoció!!! Ha de guanyar.... m’han emocionat, que maquíssims! I see the light...


Amy Adams!!! Ooooo que mona! Llastimeta que no hagi guanyat. Donen el de documental curt. Strangers no more.
Millor curt d’acció: God of Love.
Vale, estan posant algo raro amb Harry Potter com si cantessin el Ron i la Hermione... ara amb Toy story. La red social... cantant... que divertit... I eclipse. El Edward dient que el Jacob no te samarretes!!! Que boníssim!!!
Millor Documental: Inside Job.
No m’estic perdent ni un sol oscar.

(nota: la Sophie continua profundament dormida, crec que vaig a molestar-la).
No sé si els deixen plorar però no està plorant ningú en absolut.

Diuen que els primers oscars televisats van ser l’any 1953.


Robert Downey Junior i Jude Law!!! Yupi! Amb la musiqueta de Sherlock! Que macos els dos!


Donen el d’efectes especials. Origen! El quart oscar!

Ara l’edició: La red social.


Cuando tomo emulsion de Scott voy creciendo sano y fuerte y me mojo y no pasa nada.(aquest és un dels anuncis).


Un altre canvi de vestit, vermell aquest cop.
Ara s’escolten les altres dues cançons nominades, presenta la Jennifer Hudson.. que diferent està... Per últim canta la Gwyneth Paltrow. Escoltades totes les cançons, definitivament ha de guanyar I see the light. Aquesta és la meva opinió...

Nooooo! Perquè? We belong together de Toy story.
Ara només falta els actors principals, el director i la pel•lícula.
Ara ve el memorial als morts. Oooooo!!!! Canten smile!!!! Qui va dir ahir que li agradava aquesta cançó?
Ooo la iaia de Titanic...

Hilary Swank! Per el director!! Presenta a la directora que va guanyar l’any passat.
Yupiiiiiiiiiiiiiiiiii!! El discurso del rey!!!!! Mare meva... normalment qui guanya director... millor no dic res...

Per què no paren de repetir els mateixos anuncis?¿ Toma yogur, yogur gloria y descubre el sabor de la vida...

Jeff Bridges segurament per presentar la millor actriu, efectivament. Natalie Portman!!!! Algú ho dubtava? Que magnifica és ella!! I quin aplaudiment s’està mereixent. Després de V de vendetta s’esperava que un dia passés això. És una actriu impressionant. Potser no es pot plorar però se li escapen les llàgrimes.



Apareix la Sandra Bullock per presentar el millor actor.
Comenten això de que la reina va veure la pel•lícula i li va agradar. Definitivament si no guanya... No si a mi m’agradaria veure 127 horas però serà horrible.... en el sentit de... ja sabeu.

Colin Firth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Tot seriós cap a l’escenari!! Fa bromes però tot seriós, m’encanta. Com els globus d’or, la gent es riu. Diu que te impulsos a atendre rere l’escenari. Es refereix a ballar. És increïble com es manté seriós amb un lleuger somriure mentre diu que necessita ballar.





Millor pel•lícula. A respirar.... El discurso del rey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





La veritat és que el resultat ha estat bó. M’ha faltat l’oscar a millor cançó per I see the light i el de l’Amy Adams. Però no em queixaré ent tinc tan prou amb l’oscar del Colin Firth. Se’l mereix. A més, el discurso del rey és genial i l’he de veure en versió original. Em va tindre estressada des de la primera escena.


Ooooo acaba amb somewhere over the rainbow cantada per un cor de nens. Surten tots els guanyadors dels Oscars… sniff. El Colin Firth està al centre.
Ha acabat.
4 El discurso del rey
4 Origen
3 La red social
2 Alicia en el país de las maravillas
2 Toy story 3
2 The fighter
1 Black Swan