dimecres, de maig 23, 2012

Mòbil nou.

Sí, en efecte. Per qüestions que ara mateix no estic autoritzada a explicar, tinc un mòbil nou. és aquest model.


Tot i que trobo a faltar el meu petit Mini Xperia, jo li deia "Mini" (snifff), aquest mòbil m'està resultant bastant útil i potser pugui ajudar a que tingui més al dia el blog, ja que tinc una aplicació per aquest propòsit.

El meu Mini ara el te la meva germaneta, que, confio, me'l cuidarà molt. Ara el meu mòbil hauria d'adquirir un nom, encara que no m'inspira. De moment ja li he comprat una funda i un protector de pantalla al mòdic preu de 3 euros!!! sí, tot junt. I encara millor! Al Bazar sant Cugat no només m'han posat un protector, m'han donat dos. Això era perquè el depenent estava una mica ocupat vigilant que no li robessin res, i m'ha posat un protector de més, gratis!!

He aplicat el primer protector com he pogut, però he fracassat, no sabia com anava, així que quan ja havia agafat experiència he ficat l'altre, i, a part d'un cantó una mica aixecat, està perfecte!!

Hi ha moments que canvien l'historia.
Aquest és l'inici d'una nova era.